środa, 27 stycznia 2016

Friendzone - jak go opuścić?

 


Jestem zwolennikiem postawy direct podpartej indirectem (Negi, Cocky & Funny) a NLS uważam za rzadko kiedy użyteczny dodatek.

No ale do rzeczy:

Bad Boy w Perfect Seduction mówił ze kiedy słyszysz "let just be friends"(LJBF) musisz obudzić w kobiecie odpowiednie emocje których ona w danym momencie nie czuje. Gdy logicznie przedstawiasz jej temat ze "ale bo kobieta i męzczyzna powinni być razem" to ona dalej nie czuje nic.

Gdy spróbujesz w takiej sytuacji użyć NLS i zaczniesz gadać ... może ktoś kto zna się na NLS zapoda jakiś pattern - teraz się nie nabijam

Dobra załóżmy ze aby obudzić w kobiecie te emocje które mogą wyciągnać Cie z worka przyjaciel zapodasz jej np kotwice suwakową to przecież obudzisz w niej wszystkie sygnały alarmowe (ten facet mnie uwodzi) i równie dobrze możesz ją po prostu zacząć zmysłowo dotykać.
Efekt pewnie będzie taki sam tylko w przypadku dotyku ona powie wprost: "hej przecież jesteśmy przyjaciółmi... ja nie szukam sobie faceta (taaa ku.rwa jasne a tydzień później będzie się pieprzyc z kim innym Wink )

Po co zatem NLS? Przecież aby takie czarujące komunikaty działały musisz działać bezpośrednio na jej emocje (direct) i ona musi coś już do Ciebie czuć - attraction, komfort przy Twoim dotyku.
Celowo pisze o bezpośrednim działaniu (ona wie ze ja uwodzisz) a nie o wtrącaniu elementów uwodzenia do zwykłej rozmowy tak aby ona nie wiedzieć kiedy zrobiła się mokra (indirect) bo moim zdaniem ta druga metoda po prostu rzadko kiedy daje oczekiwane efekty - pomijam fakt ze oczekiwanie efektu to po prostu manipulacja a raczej jej próba ... na szczęście rzadko kiedy udana.
Może i da się tak uwieść starą znajomą która niczego się nie spodziewa i nie wie ze chcesz ja zaliczyć... o ile to w ogolę możliwe aby ona tego nie wiedziała/nie wyczuwała...
Moim zdaniem raczej nie uda się to z taką dziewczyną która niedawno poznałeś i od której dostałeś LJBF - lepiej już pociągnij ja za włosy i ugryź w szyje.

Dobra a zatem w związku z powyższym zacznę watek drugi.
Jak w ogóle wyjść z LJBF?

Może niech Wy którym się to udało coś napiszcie bo wole Wam oddać głos niż pisać o sposobach które znalazłem w cieci. 


Pozdrawiam, Jarek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz